Conrad Sourcing Platform gör omfattande shopping till en helhetsupplevelse.

Nästan alla företag står inför otaliga utmaningar vad gäller den dagliga verksamheten. Ett av de viktigaste områdena är anskaffning av vardagliga, tekniska driftbehov. Komplexa maskiner och anläggningar, fastighetsförvaltning, produktions- och lagerlokaler, forskning och utveckling, samt tillförlitlig IT och administration - allt detta måste ständigt vara igång för att verksamheten ska fungera smidigt.

Conrad Sourcing Platform stöder dig i denna utmaning. Tack vare vårt omfattande sortiment och vår starka, dynamiska produktexpansion kan du täcka alla dina tekniska behov. Genom individuella inköpsgränssnitt kan du utforma din inköpsprocess effektivare, bland annat genom leverantörskonsolidering och andra funktioner.

 

Conrad Sourcing Platform tillhandahåller all den teknik som ditt företag behöver.

  • Över 750 000 produkter som riktar sig till företag av alla storlekar och inom alla branscher.
  • Ständigt växande produktutbud genom nya leverantörer
  • Conrad Sourcing Platform används nu av 2,3 miljoner B2B-kunder.
  • Hela produktsortimentet består av ledande varumärken, högsta kvalitet över hela linjen.
  • Om vi inte har en specifik produkt i vårt sortiment kan vårt NIC-team som jobbar med produktlokalisering hitta produkten för din räkning.

"Förutom analog tillgång erbjuder vi våra kunder en skräddarsydd omnichannel gateway till den digitala världen. Vi är verksamma via alla tillgängliga köpkanaler. Eftersom omnichannel omfattar så mycket mer än att bara låta människor välja mellan butik och webbshop."

Ralf Bühler, VD på Conrad Electronic

Webshop

Modern webbshop, för återkommande inköp eller tillfälliga köpare.

  • omfattande och ständigt växande sortiment med för närvarande mer än 750 000 produkter
  • snabba och enkla sökfunktioner
  • detaljerad produktinformation
  • intelligenta självbetjäningsfunktioner på ditt Conrad-konto

Conrad Smart Procure

Webbläsarbaserat inköpsverktyg för små och medelstora företag.

  • Webbbaserat, du behöver inget gränssnitt
  • Enkla arbetsflöden med godkännande och frigöringsfunktioner
  • Produktutbud och tillgänglighetsstatus i realtid
  • Mobil användning

OCI / PunchOut

Inköpsverktyg för medelstora och stora företag med beställnings- eller ERP-system.

  • Överför kundvagnen direkt till ditt ERP-system
  • Integrering av butiksutbudet via OCI / PunchOut
  • Visning av tillgänglighet i realtid
  • Mobil användning

e-Katalog

En statisk, elektronisk katalog för medelstora och stora företag med fasta prislistor.

  • Individuellt skräddarsytt sortiment
  • Olika klassificerings- och exportformat möjliga

Intresserad? Begär en eProcurement-lösning som är skräddarsydd för dig.

Kontakta oss >>  

Your Sourcing Platform. Mer än bara inköp.

Vi täcker alla dina tekniska operativa behov dygnet runt. Vi ger dig tillgång till mer än 750 000 produkter. Du kan beställa styckvis eller stora volymer, hos oss kan du hitta allt du behöver för din verksamhet.

Mer information