Detta händer hos oss!

20 Dagar sedan

Det har hänt mycket hos oss den senaste tiden. Vår satsning på företagskunder innebär nu bland annat att vi kan erbjuda kostnadsfria inköpslösningar för att förenkla inköpsprocessen.

Med vår nya webshopp kan företagskunder nu enkelt begära offert direkt via hemsidan, få mängdrabatt på stora delar av sortimentet och se lagerstatus i realtid. Förutom att vi har ett certifierat kvalitetshanteringssystem enligt ISO 9001:2015 erbjuder vi kalibrerade produkterPCB-tjänst3D-utskrift och anpassning och montering av kablar. Samtidigt som webshoppen uppgraderas, satsar vi även hårt på att utöka vårt redan stora B2B-sortiment.  Nu finns till exempel nästan hela Siemens och Flukes sortiment att köpa hos oss.

Inköpslösingar

Koppla ditt inköpssystem och få översikt över dina inköpares beställningar eller beställ snabbt via ditt eget inköpssystem. Nu erbjuder vi smidiga inköpslösningar så som OCI, EDI eller vårat egna Conrad Smart Procure. Tillsammans med dig hittar vi en skräddarsydd lösning.

Läs mer om våra inköpslösningar här

Offertverktyg

Begär offert – få svar inom 24 timmar av en av våra säljare.

Säljavdelning

Kontakta våra säljare om du vill sätta upp en inköpslösning, eller om du har andra frågor.  Vi finns här för dig! [email protected]

Läs mer om alla våra tjänster »