Serpent Cobra SRX8 PRO 1:8 RC modellbil
Det finns inga genvägar när det gäller att utveckla en produkt. För att höja ribban är hårt arbete och engagemang det enda sättet att lyckas. SRX8 och SRX8 Evo var fantastiska bilar, men här hos Serpent ville vi få mer av denna produkt, hur mycket vå…
Det finns inga genvägar när det gäller att utveckla en produkt. För att höja ribban är hårt arbete och engagemang det enda sättet att lyckas. SRX8 och SRX8 Evo var fantastiska bilar, men här hos Serpent ville vi få mer av denna produkt, hur mycket vå…
RC-bil
Det finns inga genvägar när det gäller att utveckla en produkt. För att höja ribban är hårt arbete och engagemang det enda sättet att lyckas. SRX8 och SRX8 Evo var fantastiska bilar, men här hos Serpent ville vi få mer av denna produkt, hur mycket våra kunder och teamförare vill vinna. Vi gjorde det, vi teställde det, och upprepade det hela gång tills vi var säkra på att vi hade skapat en bättre hanterad bil som skulle kunna förkorta era varvstider. Varför frågar ni, eftersom vi vill att ni gör ert bästa med minsta ansträngning? Det är was vad en fantastisk produkt kommer att bli.Ibland gör man det rätt i produktutveckling redan vid första gången. I det här fallet har vi gjort det, men vi har lärt oss av våra misstag. Efter byte till EVO:s Dogbone-Style-Setup har vi lyssnat på din feedback och vi har reagerat. Alltså ... Dess baksida, den infanerade medeldrivlinan med svimerade leder och gummidjup. Varför är det bättre, det är enkelt, det håller längre, har mindre friktion och har visat sig vara mer tillförlitligt. Bortsett från det ger den bilen en jämnare kraftfördelning från fram till bak.Dessa nya differentialer var ett tema som oroade tävlingsförarna av SRX-8. Tillförlitligheten och prestandan hos de ursprungliga differentialen var egentligen ganska bra. Marknaden har dock andra planer, was en högklassig racerbil måste ha. Ett av dessa must-haves är stora, stora interna växeldiffers. Vi har gjort oss kvitt och gått tillbaka till ritbordet och har helt omutvecklat vår differentiella strategi. De interna kugghjulen är en fantastisk mod 1.25, som gör dem till de största på marknaden.
OBS! Vi beklagar att vi inte har hunnit översätta denna produkttext. Texten nedan är maskinöversatt från tyska.
Speciella funktioner & detaljer
- Återkomst av den registrerade tilldelningen av medelDifferentialer med stor volym och överdimensionerade kugghjulPlus 15 mm Super Tough Wing MountNy kullagrad styrtransmission.StyrsystemNya snedblock och styrspindlarMonterbara chassivikter
Leverans
- Serpent Cobra SRX8 PRO Buggy 1/8 GP byggsats
- Bruksanvisning
Kommentarer
Tänk på att till de flesta RC-modellerna behöver du komplettera med delar100% RtR – Inkl. allt som behövs för att köra
RtR – Behöver kompletteras med batterier
ARR – Behöver kompletteras med elektronik
Byggsats – Behöver kompletteras med flertal komponenter för drift
Vi har praktiska startpaket du kan komplettera med för RtR (205487, 230799 & 1423090) beroende på bil.
Bränsle - Alla bensindriva modellbilarna inte är konstruerade för drift med E10-bränsle. Tankas med en blandning 1:25 (olja / 95 eller 98 oktan).
Kundomdömen
Liknande produkter
Se och upptäck andra produkter från kategorin RC-bilar med förbränningsmotor Offroad