Inköpslösningar
Gratis inköpslösningar för smidig köpprocess

 

Vill du koppla ditt inköpssystem så att du får en översikt över vad dina inköpare beställer? Eller vill du kunna beställa snabbt via ditt eget inköpssystem? Vi erbjuder olika lösningar som gör att du kan beställa snabbare och hålla koll på inköp inom din organisation.

 

Vilken lösning passar bäst för din situation? 
Gör ditt val nedan.

EDI shop - FINNS TILLGÄNGLIGT

  • Koppling för både order- och fakturaflöde
  • Kopplas direkt till ditt eget system eller via en partner.
  • Vi samarbetar bl a med med Ariba, ProQuro och 2ba

> Mer information

OCI - KOMMER LANSERAS UNDER 2018

  • Webshop, specifika kundrealationer
  • Du bestämmer vilka kategorier som är synliga
  • Alltid rätt pris och lager

> Mer information

 

Conrad Smart Procure - KOMMER LANSERAS UNDER 2018

  • Du behöver inget eget inköpssystem
  • Logga in direkt via din webbläsare
  • Omfattande statistik och verktyg

> Mer information

 

Att koppla ihop inköpssystem erbjuder många fördelar jämfört med traditionell beställning, nämligen:

  • Maximal insyn: du ser vem, när, hur ofta och för hur mycket du beställer
  • Kostnadsbesparing: En tydlig överblick över inköp sparar mycket tid för dina inköpare. Dessutom ser du automatiskt rätt pris med eventuella rabatter.

Interesserad? Kontakta oss

 

 

 

 EDI

  • Vi erbjuder EDI-lösning för både order- och fakturaflöde

  • Lösningen kan kopplas direkt till ditt eget system eller via en partner.

  • Vi samarbetar bland annat med med Ariba, ProQuro och 2ba

 

Använder du en av följande inköpspartner Ariba, Proquro eller 2BA? Vi också,  då är du bara ett steg bort från alla nämnda fördelar. Transparent, lättanvänt och kostnadsbesparande. Detta är lösningen för företag som redan har ett eget inköpssystem. Vi kopplar ditt system till vårt, vilket gör att hela vårt produktsortiment på över 750 000 produkter blir tillgängligt direkt för dina inköpare. Du kan givetvis begränsa detta och bara visa en del av vårt sortiment också.  Du ser omedelbart rätt pris (inklusive rabatt) och din beställning skickas till oss automatiskt.

Interesserad? Kontakta oss

 

 

OCI shop - Kommer lanseras under hösten 2018

  • Skräddarsydda webbshops
  • Du bestämmer vilka kategorier som är synliga för dina inköpare
  • Realtidsöversikt av lager

 

Detta är lösningen för företag som redan har ett eget inköpssystem. Vi kopplar ditt system till vårt, vilket gör att hela vårt produktsortiment på över 750 000 produkter blir tillgängligt direkt för dina inköpare. Du kan givetvis begränsa detta och bara visa en del av vårt sortiment också.  Du ser omedelbart rätt pris (inklusive rabatt) och din beställning skickas till oss automatiskt.

Detta kan göras via OCI (ordern tas emot via e-mail) eller EDI (ordern kommer direkt i vårt system och går direkt till vårt lager). Transparent, enkelt och kostnadsbesparande.

Interesserad? Kontakta oss

 

 

Conrad Smart Procure - Kommer lanseras under hösten 2018

  • Du behöver inget eget inköpssystem
  • Logga in direkt via din webbläsare
  • Omfattande statistik och verktyg

 

Unik: Du drar nytta av alla fördelar utan att behöva ett eget inköpssystem eller samarbete med en partner. Via din webbläsare loggar du in på Conrad Smart Procure och har direkt tillgång till mer än 750 000 produkter med otaliga extra möjligheter t ex tillgång till omfattande rapporter och diagram över alla dina inköp och köparbeteendet hos dina inköpare. Transparent, enkelt och kostnadsbesparande.

Interesserad? Kontakta oss

 

Fördelarna med en inköpslösning

  • Gratis: Du betalar ingenting för användningen av våra inköpslösningar.
  • Du har när som helst insyn i inköp inom din organisation
  • Du kan ge olika rättigheter till anställda
  • Du kan välja att länka ett urval av vårt sortiment med ditt system
  • Ingen lägsta köpvolym. Alla företag är välkomna.
  • Tillgång till lagerinformation.
  • Många möjligheter att analysera ditt köp.
  • Personlig kontakt: maila till [email protected]