En hel del försändelser med Postnord från 13 Maj till 21 Maj har upplevt olika problem.

En hel del försändelser med Postnord från 13 Maj till 21 Maj har upplevt olika problem. 

Detta kan leda till att vissa orelaterade kunder fått avier via sms eller email. Men om ni inte har gjort någon beställning nyligen hos oss så kan ni bortse från denna avisering. Då den avser en annan kund och kommer gå i retur till avsändaren om den inte hämtas ut, så kommer det inte krävas någon betalning.  

 

Om du dock upplever något av följande problem vänligen kontakta kundservice på [email protected]

  • Paketet har hamnat på fel ombud så paketet inte kan mottas.  
  • Det står en annan person/adress på paketet så det hindras att paketet kan hämtas ut på postombudet. 
  • Om ni upplever att paketet håller på att skickas till fel plats i Sverige. 

 

Problemet är nu löst den 21 Maj. Och kunder som gör nya beställningar kommer inte att drabbas av detta problem.